Er zijn 161 resultaten gevonden.
Om relevant te zijn én te blijven voor Nederland werken we hard aan de prestaties die voor vandaag belangrijk zijn. Tegelijkertijd richten we ons op wat er in de toekomst van ons wordt gevraagd.
Goede prestaties zijn de basis voor tevreden klanten en gezonde financiële resultaten.
De reizigerspunctualiteit 5 minuten op het hoofdrailnet kwam in 2022 uit op 91,6% (2021: 94,4%). De Reizigerspunctualiteit 15 minuten HRN was in 2022 97,3% (2021: 98,1%).
Deze indicator geeft de kans weer dat een reiziger die tijdens de spits in de trein stapt de volledige reis kan zitten. In 2022 kwam de zitplaatskans in de spits op het hoofdrailnet uit op 96,6% (2021: 99,6%).
NS wil reizigers meer grip en keuzevrijheid geven over hun reis van deur tot deur, ongeacht het vervoermiddel of de vervoerder. Reisinformatie speelt hierin een sleutelrol.